شکایات
شما می توانید از طریق واتس اپ پیام های خود را به صورت شبانه روزی در اختیار ما قرار دهید. تا ما در اولین فرصت به آنها پاسخ دهیم.
هرگونه شکایات خود را از طریق روشهای بیان شده در صفحه تماس با ما و یا به واتس اپ اختصاصی به شماره 09123980297 به اطلاع ما برسانید.
جهت بررسی گارانتی و یا مرجوعی کالا موارد زیر الزامی هستند.
- ارسال تصویر واضح از کالا در زاویه های مختلف و گزارش شکایت (شماره سریال ثبت منحصر به فرد کالا یا برچسب آن سالم و بدون خدشه باشد).
- مشخصات زمانی تاریخ و ساعت خرید.
- تصویر فاکتور خریداری شده.